2009年8月10日星期一

朋友的好

Friends…

They love you but they are not your lover

They care you but they are not from your family

They are ready to share your pain but they are not in your blood relation.

They are…

Friends!!!

True friend scolds like a Dad!

Cares like a Mom!

Teases like a Sister!

Irritates like a Brother!

And finally…

Love you more than a lover.

其实我懂,因为身在别州,我常有意无意的忽略了家乡的朋友。

哪一个朋友真地对我好其实我是知道的,只是,我很少主动去关心你们。

我生病的那两天,yee打电话给我说这个不能吃那个不能碰,kx就做回他医生的本分+好朋友的关心,soon也交代我如果我的病情反反复复就快快再去看医生,大学的朋友也一直叫我要多点喝水,谢谢,你们的关心我都收到^^

希望真的如你们所原,我能快快痊愈吧!毕竟生病不好受 =p

2 条评论: